شاید فاز 4 سیمان دورود تغییر کند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/لرستان خرداد 93 با حضور علی ربیعی، وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در سفر هیات دولت یازدهم به لرستان پروژه فاز چهار کارخانه سیمان دورود کلنگ زنی شد.

شاید فاز 4 سیمان دورود تغییر کند

قرار بود این پروژه 36 ماهه به بهره برداری برسد اما نه تنها در این مدت خبری از افتتاح نبود، حتی آغاز به کار هم نکرد و بعد از گذشت بالغ بر چهار سال و نیم دوباره کلنگ زنی شد.

دوباره طی مراسمی پر زرق و برق اسفند 97 فاز چهار سیمان دورود کلنگ زنی و تجهیز کارگاه شد و بار دیگر بارقه های امید برای احداث فاز جدید کارخانه کهنسال در این شهرستان تابیده شد.

حسین گودرزی، نماینده مردم دورود و ازنا در مورد این پروژه گفت: حدود 17 سال است که طرح فاز چهار ارایه و چندین بار کلنگ زنی شده و هم اکنون بین 7 تا 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: این پیشرفت کم نشان می دهد که در کار مشکل وجود دارد و کارشناسان می گویند که فاز چهار توجیه ندارد و در حال مطالعه هستند که صنعت دیگری جای آن را بگیرد، البته فاز چهار هم یکی از گزینه ها است به شرطی که سه فاز دیگر تعطیل نگردد.

گودرزی با اشاره به اینکه از مجلس هفتم استارت کلنگ زنی فاز چهار زده شده است، افزود: یکی از دلایل این کار فشار نمایندگان مجلس و امثالهم بوده که باعث شده این فاز چند بار کلنگ زنی گردد و متاسفانه تصمیمی غیرکارشناسی بوده است.

نماینده مردم دورود و ازنا تاکید نمود: سیمان یک صنعت معمولی است و احداث یک فاز نباید این قدر به طول بی انجامد و در کوشش هستیم که با فارس خوزستان و شستا تصمیمی بگیریم که به نفع شهرستان دورود باشد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103436

به "شاید فاز 4 سیمان دورود تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاید فاز 4 سیمان دورود تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید